Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Jag undrar..

Av Frida Skoglund - 23 april 2010 19:13

Vad man ska hitta på ikväll? Ingen planer alls, tråkigt att bara sitta hemma ju. Har för en stund sen kommit hem från farmor & farfar, maten smakade helt okej.
Syster åkte nyss hem, skulle plocka ut tvätten - duktig så hon. Mamma och Johannes är ute och kastar frisbee, springer och har sig! Tar väl inte lång tid innan Johannes kommer in och somnar så där snyggt som han brukar göra - det är inte så vidare snyggt! ;)
Har inte heller hört från Beatrice på någon dag, hon har väl fullt upp där borta & jag blir så avundsjuk, vill också åka utomlands! Fast kanske inte nu då det är massa vulkanutbrott och de ena med det andra, man vill väl ta sig hem i tid också tycker jag. Hoppas dom kommer hem som planerat utan några vidare problem och fara! Snart fyller ju hennes lill kille ett år också, tänk vad fort det går för barn att bli äldre. Tycker det går super segt för mig att bara komma upp till arton! Vilken tur att det är fem månader kvar då, kommer dock inte fira min födelsedag som planerat - men det skiter jag i, så värt ändå!
Hmm, tänkte fråga Tobbe om han kunde skjutsa mig till affären men innan jag hann fråga så kom jag på att Angelica snott bilen!
Justja, idag var Johannes store bror hem en sväng och hälsade på och Johannes var så söt när han ropade: brorsan!
Jaja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så tjohej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards