Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Prat prat prat.

Av Frida Skoglund - 26 april 2010 09:27

Var hundvakt igår kväll och inatt, så vaknade bredvid en hund som blir helt till sig då man vaknar, men det är väl mysigt det också!
Skulle egentligen på möte nu klockan 10.00 men flyttade fram det till onsdag istället eftersom jag och farfar ska till Philip idag och prata med han och mammsen om flytten osv. - vilket jag ser fram emot som tusan!
Ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med lilla Johannes, för han har blivit så jäkla snäll och go ungen så!
Så jäkla besviken också, det trodde jag inte!

Men jag har inge mer att skriva om så, kanske slänger in något senare!
 

 
 
Ingen bild

Din flickvän :)

27 april 2010 09:49

Jag saknar dig min underbara tjej! måste ses snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Skapa flashcards