Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Kanske inte det roligaste att läsa.

Av Frida Skoglund - 3 april 2011 20:01

Förvarnar om ett lite lätt så där deprimerande inlägg, just so you know. Men ibland måste få skriva av sig, vilket jag gör kanske lite för mycket men det skiter man väl i.


Hur som helst börjar jag nu bearbeta en slags smärta inombords som jag nu ett par månader totalt ignorerat, och låtsas som att jag ej brytt mig förutom att jag sagt sanningen till två stycken. Den ena som hamnat i samma situation, den andra är så klart Bea som vet allt som händer och pågår i min hjärna.


Jag har fortfarande ändå lite svårt att hänga med, och förstå varför och hur. Samtidigt som jag hoppas, väldigt mycket. Men jag vet att det bara är slöseri och kommer komma som ännu en smäll i framtiden, men det är jag väl mer eller mindre beredd på. Tänker på allt, på dig betydligt mycket mer nu än vad jag vill & än vad jag gjorde. Förut kunde jag kontrollera det och stänga det ute, men inte längre. Jag undrar om det var därför du kom, och om det aldrig hänt något hur hade det då varit nu? Hade det bara varit lika bra som innan, eller hade vi ändå suttit i en liknande situation. Tankarna bara snurrar runt runt runt & runt hela jävla tiden och jag får nå fel snart. Varför går det inte längre, att bara hålla allting borta och bara skita i det och släppa taget. Och vad tänker du nu, antagligen inte samma sak. För det var ingen som visste hur nära vi egentligen stod varandra, men men.


Kom av mig riktigt rejält då jag nu sitter här med alla tankar och inte ens kan skriva ner dom, väldigt jobbigt. Så vi får väl ta några stycken ur en låt, antar jag. Eller? Hade ju hur som helst tänkt lägga ner den, till flera olika.

Hur som helst, Theresa sover hos sin moster ikväll eftersom jag ska iväg väldigt tidigt imorgon bitti så då var det lika bra att hon sov där så både Theresa och Angelica får sova. Snart kommer Elin, vi ska nämligen sällskapa tomorrow.


What a wonderful life,
For as long as you've been at my side,
And I want you to know,
I loved you so


And soon you will be gone,
But these words, they will live on


And I want you to know,
I'll miss you so.

Hörs häj.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards