Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Snabb upd.

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04

Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till Amanda & Mira och myste, men Theresa verkade skrämma Mira en del.. Så har det ju varit väldigt lite Bea & Milo tid den här veckan, och det tycker vi inte om heller eh. 

Nu har båda Theresas tänder växt igenom, eller vad man ska säga. Så i torsdags natt & i natt sov hon återigen hela nätterna och är mycket mindre grinig. Skönt att få sova igen och framförallt skönt för barnet som ej har lika ont och också får sin välbehövliga sömn. Så dagen började väl som vanligt, vaknade vid nio (lite sovmorgon allt!) och sedan fick Theresa gröt. Men hon fick bada ganska direkt efter så som hon kladdade ner sig, men det fick hon också eftersom vi ej ska ut på något idag.

Farmor, farfar och förmodligen Göran ska komma förbi sedan så då ska vi fika och även sänka ner Theresas säng. Eftersom hon ställer sig upp och härjar, då hon får grepp.. Sen ikväll kommer mormor, så då ska vi bjussa henne på middag! Mömsigt.


Lägger bara ut en dopbild, och den absolut finaste:

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Av Frida Skoglund - 27 april 2011 12:57

Har varit i solen ett tag nu på morgonen/fm med Beatrice & Oskar, Milo är ju på dagis så han var ej med. Men nu är vi inomhus för Theresa ska alldeles strax äta, men sen ska vi ut igen. Jag är ju så smart som gick ut i solen utan att smörja mig, är f...

Skapa flashcards