Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg under juli 2011

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva!

Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara 3 små månader kvar tills hon blir 1! What, tänker jag. Redan? Det har ju gått alldeles för fort, även fast det känns som evigheter sen hon föddes! Lilla bruden är inte så pass liten längre heller. Hon har även nu lärt sig krypa (full rulle), hon sätter sig upp själv, reser sig mot allt och alla och även så går hon runt föremål. Hon stod ju själv där ett tag också, men lill tjejen har blivit en liten fegis så det vågar hon inte längre - mammas gohjärta! Sen springer hon runt och säger mam mam ma mammam så snart kommer väl (hoppas jag) mamma fram på riktigt! :D ibland klämer hon fram mamma, men det tror jag dock ej är medvetet, men det kommer väl inom sin tid. Lilla bruden mår bra, men läkarna tror att hon har en eller kanske fler allergier. Hon har otäck hosta + snuva sen ett tag tillbaka, och hon är ju inte sjuk så något är det ju. Så det blir en rejälan titt på henne i slutet av juli.


Själv så har jag besämt mig för att lägga precis alla problem bakom mig, allt gammalt bakom mig och bara behålla allt glatt! Fått en helt ny positiv energi, helt awesome. Har även gjort en ansökan till komvux, har ju inte riktigt åldern inne men har jag tur så får jag ändå eftersom jag har barn osv. sa dom. Men det får jag reda på i början av augusti, annars vet jag inte riktigt. Blir väl att försöka hitta ett jobb där dom tar emot outbildade people!


Hur som helst, så tycker jag att denna låt passa väldigt bra in i min vardag! Hörs häj.


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards