Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Frida Skoglund - 2 december 2010 18:39

Jag, syster och Theresa åkte till jysk och utanför mötte vi mamma, Tobbe och Johannes. Skulle kolla på en resesäng där för att ha med sig då man sover borta med Theresa eller om hon sover hos t.ex sin farmor, så hon kan sova för sig själv. Men det blev ingen sån, blev sängkläder åt både mig och Theresa istället. Sedan far vi vidare till rusta som ligger i samma "hus" för er som inte vet, där jag handlade en vit julgran och rosa, lila och silver kulor som jag ska ha i granen. De flesta har ju gröna granar, eller vita med blåa kulor. Men jag har aldrig sett någon med vitt + rosa, så jag kör väl på det och är lite annorlunda i år! Sen blev det lite mer jul saker också. Sen handlade jag lite mat inne på coop.


Sen åkte jag och syster till farmor och farfar och hämtade farmor som ska sova med mig ikväll och imorgon, vi ska nämligen ha idolmys imorgon! Så nu har nyss hjärtat fått mat, ska snart lägga henne sen blir det mat för mig och farmora också!


 

Ovido - Quiz & Flashcards