Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Frida Skoglund - 5 december 2010 20:35

Jag har ingen tro, faktiskt. Jag tror på kärleken!... Ibland..


I natt började Theresa hosta som bara den, det var nästan överdrivet mycket. Så imorse pratade jag lite med hennes farmor, så ringde jag henne och frågade om jag hade rätt nummer till rådgivningen (?). Hon sa att hon var på väg till Bollnäs så dom kunde skjutsa oss till sjukhuset om vi blev tvungen att åka in dit. Vilket vi blev, eftersom Theresa inte ens är två månader så är hon med andra ord liten för att ha sådan enorm hosta som hon har. Dom stack henne i fingret, hon gav bara surläppen! Man blev ju en aning förvånad, och Marie satt och höll för öronen (Theresas farmor) vilket jag nog också hade om jag ej höll i T. Men hon var så duktig så, vår pärla. Fick även recept på hostmedicin men eftersom apoteket är stängt så fick jag med lite i en burk.

Dels att vi hade tid klockan 16.00 och kom in ca 19.00


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards