Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Frida Skoglund - 18 december 2010 11:15

Theresa har varit lite extra gnällig de senaste dagarna, dregglat nå fruktansvärt mycket, bitit på allt hon kommer åt att ha i munnen och verkat haft väldigt ont. Så mamma, pappa + jag tror att hon redan håller på att få sig en tand, dels mormor med tanke på allt dreggel. Känns även som att det är något i munnen, men vad vet jag det är ju mitt första barn. Men när mamma som har barn kände, så sa hon också att det var så. Jaja, vi får väl se det kan mycket väl vara fel också. Och jo det är lite tidigt ännu, men vad kan man göra åt saken?  


Imorgon åker pappa hem och imorgon kommer även Sara och Maximilian och sussar här med mig och Theresa. På måndag ska jag och Philip skriva under faderskap och fixa så att Theresa får hans efternamn. Sen ska jag spendera resten utav veckan med att köpa resten av julklapparna, packa och mysa med dottern och hålla utkik på om det kommer någon tand eller inte, haha..


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards