Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Frida Skoglund - 14 mars 2010 13:05

Tänkte skriva ett inlägg i min gamla blogg men upptäckte då att jag inte alls kunde lösenordet till varken bloggen eller gamla hotmail så då fick det allt bli en ny då, får väl se hur länge man skriver och sånt där tjafs.
Spenderade i alla fall gårdagen med Bea och kollade på dum melodifestival då helt fel person vann, så jäkla surt. Är nog förmodligen därför jag lagt ner intresset jag hade för några år sen runt melodifestivalen eftersom den man alltid vill ska vinna vinner aldrig. Fick även några gulliga klädesplagg av henne som jag är väääldigt tacksam över!
Och i fredags umgicks jag med Julia som jag inte hade träffat på många många veckor/månader, det blev lite film och en massa snack om allt runt omkring oss som hänt den tiden då vi inte alls har haft en tanke på att ses verkar det som.
Så min helg har varit helt okej, då resten av lovet har varit ett rent helvete då jag haft så otroligt tråkigt och suttit i min ensamhet och verkligen längtat efter min pojke som jag inte har träffat än, men förhoppningsvis väldigt snart!

Och det här är förmodligen det tråkigaste inlägget ni någonsin kommer ha läst.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards