Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Frida Skoglund - 8 januari 2011 20:46

Kanske är på tiden att jag skriver här också, så ni vet att jag/vi fortfarande lever haha. Igår var vi på bvc, och Theresa fick två sprutor i benen. Usch, tyckte så synd om henne hela dagen. Hon hade en sån där dag då hon var extra glad, och när jag kollade på henne blev jag så ledsen för att hon inte visste vad som senare skulle hända. När hon skulle få sprutan, kollade hon på mig, så började hon gnälla ni kan tänka er som typ "aj aj aj" sen började hon gallskrika och fy sjutton vad hon grät. Blev helt tårögd och tyckte så synd om mitt lilla hjärta, och ont hade hon igår och bara skrek och skrek hela tiden. Men nu är det som tur över, skönt för henne!


Idag har hon fått massage, och badat! Hennes två favorit grejer, är så mysigt båda delarna och det är något som vi gör dagligen. Hon är även super glad, skrattade mycket idag och busade. Försökte ta av sig blöjan, lyckades dock inte. Hon brukar sitta själv i soffan, det älskar hon. Så satt hon själv där, så åkte hon ner så hon låg ner med flit, så satt jag upp henne så kollade hon busigt mot en så åkte hon ner igen. Och så höll hon på ett bra tag, och tyckte det var skit roligt. Dom är ju inte direkt svår att underhålla, dom små liven!  


Nu sover hon, så jag kikar på tvn och väntar på att någon film ska börja sen ska jag sova. Har fått tur, Theresa sover typ hela nätterna! Jätte skönt är det också, så man själv också får sova. Hon vaknar väl någon gång ibland, men det är inte mat hon ska ha nej det är nappen hon ska ha, har jag lärt mig nu efter ett antal gånger.


 

Ovido - Quiz & Flashcards