Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Frida Skoglund - 18 januari 2011 20:45

Idag har jag och lillan varit till Amanda, där även Bea och Milo också var. Eller jag, Theresa och Jessica mötte upp Bea & Milo utanför honoms dagis så vi gick dit tillsammans, sen rätt snabbt så åkte Jessica hem. Var massa prat om allt och ingenting, sen fixade Amanda till mitt hår som tidigare var ett rent kaos.


Tycker att min lilla Theresa bara blir allt större och tyngre, och det är ju garaterat bara positivt. Dels jag och min känsliga rygg, börjar få ont av att bära runt på henne. Kanske är dags att stärka den lite, eller? Och tvn är fortfarande en stor favorit, och nu har hon börjat älska att picka på mobilen och ha sig också. Men hon kan ju inte göra det för mycket, är ju så mycket strålningar och grejer. För övrigt så ligger lill tjejen och sover, ska snart göra detsamma.


 

Ovido - Quiz & Flashcards