Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Frida Skoglund - 9 januari 2011 16:07

Theresas farmor hämtade henne tidigare idag, Theresa ska umgås med släkten från sin pappas sida över dagen så hon kommer väl så småning om. Var någon där som hade fyllt år  eller fyller år, men tack vare mitt tråkiga minne så minns jag inte riktigt vem det var. Så har hängt tvätt och vilat, tack vare för att jag skrev igår att hon sover hela nätterna (om jag nu skrev det eller om det bara var en tanke) så var hon självklart vaken nästan hela denna natt. Hon skrek hysteriskt, hela tiden och det var inte alls mycket sömn för någon utav oss. Men tillslut somnade hon för ett bra tag i alla fall, är väl skönt det också för hennes del.


Så nu sitter jag här bara och väntar på lill älskling och kollar på tvn, har inte så mycket att göra här hemma längre. Bebis fick även en babysitter av sin farmor, den kommer hon nog att gilla stenhårt!


Ovido - Quiz & Flashcards