Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Tisdag.

Av Frida Skoglund - 16 mars 2010 08:52

Nu börjar jag faktiskt tröttna riktigt på att vakna runt sex tiden, sedan somna om vid sju och vakna upp vid åtta och vara klar vaken. Till vilken nytta då tycker jag.
Men men, igår var jag i alla fall på möte i skolan med läraren och syon, ska nog hoppa av nu och börja om 2011 förmodligen, men är inte riktigt säker. Fast då kanske jag kommer på en annan linje som jag hellre vill gå också, så det är ju ändå bra, jävligt drygt att bara med ett antal yngre bara typ 95 tror jag? Aja, man har väl bara sig själv att skylla.
Sen runt tre tiden var jag på synsam och kollade ögonen, gick bra för jag hade inget synfel eller så, men vänster öga är lite konstig.. Hon trodde att linsen i ögonen typ hakade upp sig eller något så fick med någon grej hem så jag ska träna upp ögonen. Så jag hoppas det är anledningen till den huvudvärk utan slut, annars så fortsätter vi väl att leta då, verkar ju aldrig komma fram ett vettigt svar, så himla surt!
Justja, var också hos syster igår som fyllde 22 år och fikade och så, jag kom ju tomhänt så det sög ju, skulle ta ut pengar men hon som ger ut mina pengar jobbade inte igår. Men drar dit runt ett tiden och hämtar pengar så kan jag ge syster något då ist, har dock ingen aning alls om vad jag ska ge henne.
Sen blir det möte vid halv tre tror jag, får se om jag orkar gå på det, känner mig så jävla slut idag och känns som att jag har nog med saker att göra idag. Jaja, bye.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards