Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Frida Skoglund - 3 november 2010 19:13

Sån liten uppdatering det varit här då, men det är ju så det blir när inte tiden riktigt finns till just nu. Tösen börjar bli lite förkyld, eller är förkyld om inte annat. Hon är hes, täppt, nyser och hostar - mitt lilla hjärta..  


Har inte hänt så värst mycket de senaste dagarna heller, åkte på migrän och det är ju en fight att ha migrän när man har en liten bebis att ta hand om kan jag ju säga! Inte alls lätt, men hjälpen fanns ju som tur var till hands! Och det är jag så tacksam för. Men nu är det mot bättringsvägen känns det som, men inte riktigt. Har fortfarande sjukt ont i huvudet, men inte alls lika som tidigare. Men mår en aning illa i alla fall, så maten är inte det första som kommer ner i magen om jag säger så.


Syster Angelica kom förbi idag, så vi badade tösen som inte tyckte det var nå roligt alls! En gång, kanske två gånger har hon tyckt det var skönt men de andra gångerna har hon inte alls gillat det. Jag fick såna hugg tidigare vid ena bröstet, så jag kunde inte lyfta min lilla pärla. Varje andetag jag tog så högg det till och det gjorde verkligen svin ont. Så Angelica gick och la sig med Theresa, och dom båda två slocknade. Så alldeles nyligen släppte äntligen huggen, så nu väntar jag bara på att båda två eller någon utav dom ska vakna igen!


 

Ovido - Quiz & Flashcards