Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Frida Skoglund - 9 november 2010 21:50

Vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, känns så tomt och tyst här hemma och väldigt ensamt! Theresa är hos sin farmor och pappa, och kommer hem imorgon igen. Längtar som sjutton efter henne och ska kramas såå mycket med lillfisen, pussas och gosas. Fick i alla fall en riktig mysmorgon imorse med henne, så den får jag nöja mig med så länge och det gör jag ju så klart! Fick äta middag ikväll, fick göra det själv också och det gav verkligen tecken på att man är ensam här hemma tycker jag. Annars brukar det inte gå för sig, när man ska göra mat eller göra sig ordning vaknar hon så klart. Hon var så söt idag när hon vaknade när jag gjorde mig i ordning, bara låg och såg jätte söt ut och babblade på.


Näe, nu ska jag försöka få tag i Johanna och babbla lite! Hejsan svejsan.


  Hon blir även hela fyra veckor idag, tiden rinner iväg så på torsdag är hon redan en månad!


 

Ovido - Quiz & Flashcards