Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 7 november 2010

<3

Av Frida Skoglund - 7 november 2010 20:30

 

Världens goaste bebbe, morgonmys är ett plus i kanten som alltid sker vid åtta - nio tiden. Just nu ligger tösen och sover, hon brukar vakna sen vid elva tiden så jag kanske hinner kika på beck ikväll ändå trots allt! Tösens farmor, pappa och Thomas var här en sväng och åkte hem för en liten stund sen. Ska även fixa en ny vagn på tisdag, förmodligen så jag har en riktig när jag ska träffa Elin på fredag! Den jag har nu går ju inte att köra med, skit vagn.


Var hos mormor igår också, såg något jäkla skumt också för den delen. Såg precis ut som ett eldklot som flög förbi fönstret på himmelen, stor som en fotboll. Sen helt plötsligt stod den stilla, hel skumt faktiskt.. Sen har jag inget mer att säga, tråkig som jag är nu dessa dagarna! Är väl inte annars så mycket som pågår i mitt lilla liv heller för den delen. Men ska pyssla ihop massa bilder på liten från tidigare tills nu, som kommer upp inom kort.


 

Ovido - Quiz & Flashcards