Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Frida Skoglund - 21 november 2010 21:32

Var på ikea igår och handlade in lite grejer, och dagen slutade självklart med kaos! Men jag hade kul i alla fall, på vägen ner och i början av dagen så att säga. Hittade en jätte fin spjällsäng som jag bestämde mig för att köpa, och plockade på mig massa annat och summar blev bara större och större. Väl nere på lagret så fanns ju självklart inte spjällsängen kvar, så jag fick gott ta mig en annan. Medans vi stod och pratade med någon i personalen, så kollar jag mot våran kundvagn och då har en litet barn på ca 1år stulit den! Haha, näe inte stulit men stod och drog runt den och vagnen var rätt seg att dra med alla dessa grejer. Jag blev så förvånad så jag bara pekade (fult) mot barnet och säger "titta" så började både jag och Sebban skratta, så visst allt hade vi det roligt också! Väl framme i kassan så ska man betala, tro på fan att inte mitt kort fungerar! Så då kilade jag ut i kylan till bankomaten, men icke det var visst handelsbanken som strulade för var inga andra som fick ut pengar heller - skit bank. Men det gick ändå då jag får en faktura hem istället, det enda som fattades var att släpvagnen skulle dras av sa vi på vägen hem.


Theresa verkar trivas som tusan i sin nya säng och med de nya sängkläderna, hon fick en grön liten orm som är rätt smal som hon kan hålla i då hon alltid ska ha något i handen som hon också gillade. Så med inköpena är jag nöjd som attans!


 

Ovido - Quiz & Flashcards