Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Frida Skoglund - 4 april 2011 21:02

Är hur trött som helst, men ändå så blir jag inte trött nog för att kunna sova. Irriterande? Jaaaa! Hur som, Bea ringde idag från Spanien och det var så skönt att få höra hennes röst så jag blev överlycklig så det pirrade i hela kroppen, typ. Lät kanske inte så bra det där, äh ni fattar väl ändå. Just ja, gjorde även mat så här på kvällen så började mitt brandlarm dra igång + att Theresa sov. Men det enda hon gjorde var att vända på huvudet, svårväckt tjej!


 

Av Frida Skoglund - 4 april 2011 17:21

Var till Hudik idag med Elin, var kanske inte det bästa alternativet att åka dit i dagens läge.. Men men, nu är det gjort så finns ju inte direkt någon återvändo heller så! Theresa är hemma och springer runt och busar, men just nu står hon framför barnprogram och rör sig inte en cm. Lill hjärtat ska äta, förmodligen bada om det hinns med + så ska vi mysa en massa. Sen blir det sängen för henne   och sedan för min del, gick upp lite för tidigt. Men lyckades sova över, så vi fick ta taxi till bussen, good job!

Ovido - Quiz & Flashcards