Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Frida Skoglund - 27 april 2011 12:57

Har varit i solen ett tag nu på morgonen/fm med Beatrice & Oskar, Milo är ju på dagis så han var ej med. Men nu är vi inomhus för Theresa ska alldeles strax äta, men sen ska vi ut igen. Jag är ju så smart som gick ut i solen utan att smörja mig, är fortfarande van med att inte bli röd men nu när jag börjat med det så får jag försöka lägga det på minnet! Men men, ska som sagt ge liten mat sen ut då när Milo gått klart på dagis tror jag att det är sagt. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer, ta det lugnt & lägga sig tidigt står ialf på schemat.


Får väl se om det är något mer roligt som dyker upp senare här, eller om jag som vanligt glömmer skriva. Ska i alla fall knäppa lite kort på Theresa ute, sedan slänga upp de här. Så något blir det väl ialf!

Ovido - Quiz & Flashcards