Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Frida Skoglund - 22 april 2011 10:05

Jo men visst, var väl även denna gång bra längesen man klickade in sig hit. Men nu är man ju på hugget att skriva av sig lite så, får väl göra det då!

Theresa har blivit hela 6 månader, fy sjutton var fort tiden går och det är nästan så att det går nästan lite för fort faktiskt. Sen att om mindre än den tiden hon varit utanför magen, kortare än det är det kvar tills hon är ett år. Helt sjukt när man tänker på det, shit känns  verkligen som att man födde lillan igår eller ja kanske för ca en månad sen då.

Igår var vi till Bea, Oskar och Milo och lekte på, hade så sjukt trevligt så saknade Bea & Milo som attans så fort jag kom hem. Och måste verkligen leka på snart igen, wiho. Hur som helst, vi satt ute på balkongen i solen + kaffe och pratade om allt och ingenting, lilleman åt glass och Theresa den sömntutan snodde Milos säng och sov huuur länge som helst! Har väl en skön säng han då . Jag och Bea pratade om allt och ingenting, som alltid då vill säga. Och alltid är det lika intressant och roligt att höra på. Dels att man berättar ju allt till varandra, det kallas för förtroende .

Sedan vaknade Theresa så då fick hon flaska, och söt Milo hjälpte till att hålla i den!

 

Sedan gick vi på stan och kollade runt, köpte present åt Milo + ett påskägg till honom, och ursöta solglasögon åt dotran! Gick runt där och kikade, hann dock bara med Åhléns eftersom vi var där inne så pass länge. Så gick förbi och köpte mjukglass på vägen hem. Hemma igen hos Bea & Oskar så blev man bjuden på mat, och Theresa fick små gurkbitar som hon tyckte var skit gott. Sen insåg jag att mer än hälften låg på golvet - haha.. Men så kan det gå med de små ibland!

Sedan drog vi ut på balkongen igen jag och Bea och satt och pratade på, när vi dock skulle stänga dörren så var det en vidrig spindel där! Och varken jag eller Bea tänkte ta bort den, dom är ju otroligt äckliga! Så det fick Oskar göra och givetvis tyckte han att vi var fjantig . Måste även tillägga att jag har världens finaste/bästa gudson!


Imorgon ska lillan till farmor sin och då ska jag och Bea pysa på, äta gott m.m och prata som alltid. Sedan vidare mot tranan och kolla läget, ser framemot att umgås på det sättet med henne. Var ett tag sen om man säger så!


Nä men nu ska jag slänga mig i duschen, eller kliva in gör förmodligen jävligt ont att slänga sig in i den..




Ovido - Quiz & Flashcards