Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Frida Skoglund - 5 april 2011 21:59

Har väl inte hänt något särskilt idag, bara en helt vanlig vardag. Upp och hoppa vid halv åtta tiden, så sprang Theresa runt i gåstolen. Hon har tydligen börjat nå in till mitten av bordet, och det gjorde hon inte igår! Så när jag vände mig om var det kaffe på halva bordet, när jag torkat upp det så har Theresa pulat in papper i munnen. Ibland suger det att man inte kan vara på två ställen samtidigt, men ingen skada skedd. Sedan åt hjärtat gröt, sen fick hon bada för hon hade gröt överallt. Sen fick hon syn på majskrokar, så det skulle hon så absolut ha. Så när hon nu är puppig, är det en sån hon vill åt. Så om hon ser att man håller i en sån eller påsen, kommer ungen springandes.. Syster kom förbi med Theresas vagn, överlycklig tjej fick jag. Sen kom min mormor och hon blev överlycklig igen. Sen fick hon bli tvättad i handfatet, satt där och rev ned allt efter att ha ätit middag och återigen mat överallt. Hade en väldig kladdgris idag 


Men en bra dag för lill tjejen och även för min del! Awesooome.

Ovido - Quiz & Flashcards