Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Frida Skoglund - 25 april 2011 16:23

Har haft en riktigt trevlig helg. I fredags var jag till syster en sväng och kollade in den nya lägenheten som hon och hennes pojkvän/sambo flyttat in i, riktigt fin måste jag säga. I lördags var jag hemma hos Bea och hennes pojkvän, grillade och hade sjukt trevligt. Gick sedan ner på tranan och kolla läget, sen tillbaka hem dit där jag även spenderade natten. Var ut och lekte i lekparken utanför där jag bor med henne och Milo, eller ja det var väl Milo som lekte! Sedan gick jag på kvällen tillbaka till Bea o Oskar, gick iväg och tjattrade lite med Max. Gick även och solade med Bea sen, är ju inte så bra kanske att sola 24min med nya rör. Är ju verkligen inte nå röd, bara en hel del. Men det tänkte ju inte jag på, eftersom jag aldrig någonsin blivit röd förut. Men nu har jag det, och jäklar var varmt det är.


Och idag kom äntligen min lilla tjej hem från sin farmor, och snäll som farmor hennes är så fick jag något emot brännan och det är jag så himla tacksam för! Och imorgon ska vi förmodligen sova med Bea och Milo, annars blir det antagligen på onsdag. Sådant som visar sig, men ska väl sluta skriva så man är redo att plocka upp lillan när hon vaknar!


 

Röd var ordet!

Ovido - Quiz & Flashcards