Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Frida Skoglund - 23 april 2011 13:06

Theresa vaknade vid tre tiden först, hur pigg och glad som helst men fick henne att somna om efter ca 30 min. Sedan vaknade hon återigen vid ca 08.30, så ringde till Bea så gjorde jag gröt åt lillan osv. sedan gick vi dit. Var utanför i en lekpark och härjade, pefekt väder. Soligt men ej för varmt, perfeeect! Sedan in för att låta barnen få sussa lite, så satt väl en sväng ute på balkongen i solen - mmh, älskar't!


Så nu sitter vi bara här hemma, eller Theresa springer omkring i gåstolen då. Ska ta mig lite kaffe sedan ut i skuggan på balkongen, för det är faktiskt för varmt nu tycker jag. Vid dessa tillfällen är jag glad över att det bara är sol som ligger på på balkongen på mornarna, men dock riktigt tråkigt då man känner för att sätta sig i solen och bara koppla av. Men som sagt, nu är jag glad över den svalkande skuggan som ligger där och gör det bekvämt för tillfället. 


Ska kramas med lilltjejen nu, då hon ska åka till sin farmor senare och då beger jag mig mot trevligheter med Beatricen! Kommer bli as nice, men kommer så klart sakna min flicka så oerhört mycket. Som sagt, kramas nu sen duschen! Hava a nice day..

Ovido - Quiz & Flashcards