Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Frida Skoglund - 4 oktober 2010 15:29

Har spenderat de senaste dagarna hos mormor pga olika saker. Har haft riktigt ont också så fick åka in och få smärtlindring + sömntablett för dom tyckte inte att det var bra att livmodern jobbade så hårt. Men dom hjälpte inte, så det var ju bara slöseri om jag får säga det. Dock fick jag reda på att jag hade för högt blodtryck så dom ville att jag skulle kolla idag. Så jag kollade idag då, då hade det blivit högre och det känns verkligen i hela kroppen att man har för högt blodtryck. Helt skakis, slut, ont i huvudet och illamående hela dagarna. Värken blir bara värre och jag orkar nog inte så mycket mer, men skulle tillbaka till barnmorskan imorgon så vi får väl se vad som kommer fram då. Träffade Astrid idag då Kicki inte var där, hon ringde till Gävle och dom ville att jag skulle kolla en extra gång imorgon och så skulle väl Kicki komma fram till något om jag fattade det rätt. Och jag är nog bara gravid högst en vecka till också, pga allt. Jaja, så ingen bebis än inte!


 

Ovido - Quiz & Flashcards