Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Frida Skoglund - 1 oktober 2010 17:03

Sitter och kikar lite på one tree hill med Johanna, hon ska envisas och kolla på säsong 6 men jag kollar väl inte speciellt mycket då jag nyss sett dom avsnitten. Har varit och handlat massor med saker idag, kanske blev lite för mycket onödigt köpt men det är ändå sådant som behövdes men men!


Idag är det ju också bara en dag kvar, alltså är det bf för min och lillans del imorgon. Men jag kommer väl säkert få gå över, alltid min otur att få vänta på något extra länge. Usch, jag som har så ont hela tiden och går av på mitten snart men sen är det inget mer som händer! Neh, nu vill jag faktiskt att hon ska kika ut så denna väntan kan nå sitt slut!


Blir kanske en promenad senare idag istället då det inte blev någon igår, men vi får väl se. Är så jäkla trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Annars har inte kvällen något att erbjuda mig, som vanligt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards