Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Frida Skoglund - 24 oktober 2010 20:15

Haft fullt upp med lill fisan de senaste dagarna så har inte alls haft tid att sitta vid datorn, inte heller bloggat. Men nu kom det allt upp en liten lucka så då får jag väl spendera den framför datorn då, trots att jag iofs har viktigare saker att fixa men det är lite försent för det nu faktiskt.


Lill fisan har blivit stor, tycker jag själv. När vi var hos Philip fixerade hon blicken och är nu mera klarvaken i sin blick och kikar och undersöker det mesta från topp till tå, de flesta som träffar henne säger att dom smälter när hon ser på en, att hon har sådana otroliga ögon. Då bör väl pappa hennes ta åt sig också tycker jag, med tanke på att det är han hon är lik och att ögonen är som en kopia av honoms. Allt går för övrigt super bra också, fast hon vägrar att ligga ensam! Så fort man lägger ifrån sig henne så vaknar hon och gnäller, spelar ingen roll hur djupt hon än sover. Men det är väl den period som finns, antar jag.


Ja ja, det var väl det lilla jag hade att bjuda på denna dag!


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards