Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Frida Skoglund - 17 oktober 2010 17:50

Är så grymt sur och deprimerad för att min mobil ska hålla på att jävlas med mig hela tiden. Men nu har den fått nå fnatt och raderat alla bilder jag har tagit, så alla bilder från bb är borta! Åh, dom vill man ju ha också - skit telefon!!!


Lill flickan har badat och haft sig idag, men det var inte alls skoj tyckte hon. Hon får ha på sig mössan från bb för lägenheten är så jäkla kall här så jag tror att jag ska frysa ihjäl, även hon har varit kall om fötterna och händerna pga det. Men mössan har gjort nytta så nu är hon inte kall längre. Just nu ligger hon i vaggan sin och sussar, otroligt att hon gick med på det utan protest den här gången! Angelica kanske kikar förbi senare, beror på vad klockan blir också. Syster Sara har varit här idag och hjälpte till att bada lill fian, men hennes son blev lite svartis!


Neh nu ska jag ta och vila lite innan hon vaknar till liv igen..  


 

Ovido - Quiz & Flashcards