Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Frida Skoglund - 20 oktober 2010 19:05

Lill tösan ligger fortfarande i bilbarnstolen sen vi åkte hem vid fyra tiden, trött bebis. Hon har inte sovit så väldigt mycket i natt så då förstår jag att hon är trötter. Mormor ska komma förbi snart och hålla mig sällskap och mysa som bara den. Igår var ju jag och lillan till pappa hennes och det gillade hon som tusan, myste på som bara den.


Syster är här för tillfället och tanken var att vi skulle bada Theresa då jag inte riktigt kommit in i det hela, så får väl utnyttja mormorn lite grann då! Har inte så mycket annat att skriva om förutom att allt går super bra och både jag och lill fian mår hur bra som helst! Ja, det här livet som man lever nu är helt underbart!


  Sussar på pappsen!  


 

Ovido - Quiz & Flashcards