Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Frida Skoglund - 18 oktober 2010 11:37

Tösan ligger i vaggan sin och sussar så då kan jag passa på att kika runt lite på datorn och skriva en snabbis. Har nyss ätit lite frukost och sitter nu bara och väntar på att hon ska vakna och bli omskött osv.. Det är så otroligt roligt och härligt att vara mamma och sköta om sitt eget barn och göra allt bra för henne, det är det absolut bästa jag vet och jag ångrar inte en enda sekund av något. I natt har hon varit lite kinkig och bökig, ammar tills hon somnade så pluppade hon ut tutten så blev hon sur så vägrade hon greppa taget om den igen och så höll hon på två gånger i ca en - två timmar åt gången, men vad gör det hon måste ju vara lite bökig ibland också!  .. Hon är ju ändå hur snäll som helst och min mormor är helt chockad över vilken snäll och lugn bebis vi har fått oss, hehe.


Senare kommer syster förbi efter att hon har jobbat för hon var nog lite bebis sugen antar jag! Och imorgon ska vi åka till Philip och vara där en sväng, då blir tösan ännu lugnare när hon får mysa med pappsen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards