Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Bvc.

Av Frida Skoglund - 26 oktober 2010 21:21

Idag var jag och lill smulan iväg till bvc och mätte/vägde henne. Hon har gått upp bra i vikt och väger nu 3580g, och är 52cm. Hon har också fått sig en sån där gosig rund mage, så nu är hon inte längre platt på sidorna - det sticker ut. . Hon är så mysig och go, den finaste i mina ögon helt klart! Älskar att titta på henne och tänka att det faktiskt är min lilla dotter, som jag älskar över allt annat i denna värld.


Annars går allt jätte bra tycker jag, hon är väl lite bökig på kvällarna och sånt där men annars går det fin fint! Fortfarande mammig som tusan, men det får vi väl ändra på lite lätt. Ta ett steg i taget så går det bra, hon sover ju i alla fall själv just nu och det är alltid något! Även fast hon förmodligen kommer att vakna snart, för hon har börjat gnälla till lite ibland men somnat om väldigt fort. Men jag vet inte annars vad jag har att skriva om, är inte mycket annat som händer i våran vardag förutom att jag tar hand om liten osv.. Hinner dock knappt med att äta mat, så snart är väl hennes mat från min sida slut antar jag. Men nu när hon börjat sova lite själv på egen hand, så kanske det även blir ändring på den saken. Hon på bvc tyckte att jag skulle börja ge henne ersättning på kvällarna, så gjorde det ikväll. Men det gick inge vidare bra, då det kom alldeles för mycket och bara rann ur henne munn eller så spottade hon bara ut det. Men men, vi får väl se om det går bättre imorgon kväll!


Hon är jätte vaken också nu när hon väl är vaken, ska vara med och kolla på allt som rör sig och är så duktig och stadig i blicken! Världens finaste ögon, man smälter ju!


 

 


 
 
Annika

Annika

26 oktober 2010 21:52

söt hon är :)

http://annikastromberg.blogg.se

Frida Skoglund

27 oktober 2010 09:32

Jahadu :)

 
Nina

Nina

27 oktober 2010 20:24

Skönt att din dotter mår bra och att hon är väl omhändertagen av dig. :) Du ger henne mycket kärlek. ;)

http://www.lidwei.blogg.se

Frida Skoglund

28 oktober 2010 21:19

Roligt att höra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards