Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Tröttfis.

Av Frida Skoglund - 27 oktober 2010 11:04

Tösan ligger och sover i vaggan så sött, känns skönt att hon börjat ligga ensam nu så man kan pyssla på lite här hemma så det inte ser ut som en jäkla håla! Får sitta och vagga henne ett tag så går det bra sen, sötis pluppen min. Idag är det ingenting som händer heller, ska bada Theresa i alla fall för snart är hennes hy bra också! Den är fortfarande lite torr efter förlossningen och de där, förmodligen för att jag gick över 10 dagar sa dom också. Men som sagt, den börjar bli bättre nu med tiden. Tycker hon har blivit stor också, om man jämför med den första dagen! Tycker hennes händer har blivit större också, hehe.


Hinner ju knappt med att blogga längre heller, så vi får väl se hur länge till den finns kvar också. Finns ju viktigare saker att göra nu för tiden, som att ta hand om lillan.


Sussar så sött på bilden, och hon får ju självklart inte ligga på mage om ingen ser till henne hela tiden! Eftersom hon kan lägga huvudet ner i kudden och sluta få luft, så ni inte tror att jag är dum i huvudet och lämnar henne så där själv en enda sekund.


 

 

 
 
linn

linn

27 oktober 2010 16:46

Grattis till tösen, vilken sötnos =)

http://lalalinn.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

27 oktober 2010 17:18

Tack :)

 
Nina

Nina

27 oktober 2010 20:17

Din dotter är så söt. Hon heter som mig, mitt andra mellannamn är Theresia. Men hon är helt underbar.. :)

http://www.lidwei.blogg.se

Frida Skoglund

28 oktober 2010 21:19

Ja fast hon heter ju Theresa :).. Hehe, ja det är hon! :)

 
bellis

bellis

27 oktober 2010 20:29

så fin:)

http://Jzza.bloggplatsen.se

Frida Skoglund

28 oktober 2010 21:19

:)

 
Nina

Nina

28 oktober 2010 21:26

Jo, jag missade att skriva att hon heter nästan som mig. Det är likt mitt namn. :P

http://www.lidwei.blogg.se

Frida Skoglund

28 oktober 2010 21:55

Det är det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards