Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Frida Skoglund - 7 februari 2011 21:02

Var upp till sjukhuset idag för att kolla upp ett står på inre sidan utav mitt lår, och deras blickar när de såg såret skrämde livet ur mig. Dels att dom inte visste var det heller var, men med tanke på hur det såg ut så blev de alla lite fundersam och en gnutta orolig. Så jag fick antibiotika, och ska nu dit varje dag tills det gett sig av eller blivit en hel bättre och finare. Då dom ska lägga om det varje dag, tvätta rent och det ena med de andra. Så det var väldigt illa, för att jag själv inte ska kunna ta hand om det på egen hand. Känns lite små drygt att behöva åka dit ofta då, men hoppas jag bara behöver åka dit någon enstaka gång för koll.


Theresa är nyss lagd då hon visade mig att hon var trött, jo då gnäller hon som sjutton och lägger sitt huvudet på mig och blundar. Så hon blev nöjd när hon fick bli lagd i sängen och slocknade direkt. Mormor är här och ska sova över, eftersom jag tidigt imorgon ska till disktrikssköterska och få såret ompysslat m.m Tjatigt, men det är lika bra så ingenting blir värre än vad det redan är faktiskt.


Sedan på onsdag ska jag få träffa min älskade flicka Bea igen, like it a lot! Sen har jag nästintill hela helgen med den sötfian. Puss på det.


 

Ovido - Quiz & Flashcards