Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Frida Skoglund - 21 februari 2011 22:29

  Guuuud vilken liten Theresa! Tänk om hon kunde ha varit så liten hela tiden .

Av Frida Skoglund - 21 februari 2011 21:41

Jag tycker inte om misstag, inte alls. Tycker det är riktigt pinsamt att tänka på allt man har gjort här i livet, och det vänder sig i magen för jag skäms och mår ärligt talat dåligt över det. Förstår inte hur man kan varit så korkad ibland, hjärnan hänger inte med munnen.. Det har väl alla varit med om, annars skulle det vara sjukt.


 

Av Frida Skoglund - 21 februari 2011 19:09

Syster är här och myser med lillan, och det gillar lillan massa mycket. Var idag på familjecenter så fick Theresa träffa andra bebisar, och jag mammor. Men innan dess så gick vi förbi Beatrice och Oskar och var där en sväng. Theresa har knappt sovit något idag och har varit en aning grinig idag pga det, men nu är hon glader igen. Kommer väl sova en hel del i natt då istället, och det har jag inget emot!


Har gett Theresa gröt och ersättning, "kvälls maten" då med andra ord. Hon har även badat en sväng med moster, var inte så roligt att bada idag heller för den delen. Min farmor ska även komma förbi sen ett tag, prata om ett och annat! Det är skönt att prata av sig ibland med släkt, annars har jag ju Bea pea!..


Och igår myste jag och Theresa med Beatrice, som vi alltid gör på söndagar, onsdagar och torsdagar! Alltid lika skoj, men men nu ska jag sällskapa.


 

Ovido - Quiz & Flashcards