Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Frida Skoglund - 22 februari 2011 21:42

Har nyss lagt min lilla tjej, så såfort hon har somnat så ska jag försöka ta och slappna av lite lätt! Sen runt elva blir det väl sängen för min del också, skönt det med och längtar redan dit haha..


Imorgon kväll är det väl Bea time like always, sen på dagen ska vi til BVC och väga + mäta. Ska bli kul och se hur mycket hon lagt på sig, kilo och centimeter .


   

Av Frida Skoglund - 22 februari 2011 11:06

När man blir yr i skallen är det ju bästa alternativet luft, för min del i alla fall. Men i detta läget, blev jag istället utlåst på balkongen. Snacka om panik när man har en liten dotter som blev själv inne, som tur var sov hon. Ringde och väckte syster och sa att hon fick komma och öppna, men jag lyckades få upp dörren efter mycket om och men innan hon hann hit! Så ringde helt i onödan, men bättre att ringa hjälp och försöka under tiden.


Ska ringa och fixa datum till dop idag också, nice! Sen får jag tvinga med mig Bea och kika på någon plats, det blir fint det. Vet dock inte vilka jag ska bjuda dit än, är väl en och en annan I guess. Så fort Theresa vaknar ska jag trycka i henne lite mat, sedan ska vi ta en promenad till Beatrice och snacka lite skit om allt och ingenting! Ska även då planera lite om vilka som ska komma, hon brukar hjälpa mig med tanke på alla mina minnesluckor! Skönt att ha en hjälpande hand, ska ni veta .


Men nu måste jag väl väcka lill tösen, sover hon för länge blir hon själv bara super grinig och det kanske inte är så roligt för henne heller.


  Yes, så glad är jag i hennes närhet!

Ovido - Quiz & Flashcards