Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Frida Skoglund - 18 februari 2011 23:37

Yäyä, jag suger på det här med att skriva i bloggen, men vem fan bryr sig? . Ja ni, vad ska jag skriva då... Theresa har fått lite nya grejer, nappar, flaskor, scarfar, kläder av gudis och mössor. Hon blev glad när hon såg alla nappar ialf, är ju positivt . Lill bebben har även börjat hålla i sin flaska, lite lätt så där - till den flyger iväg.. Eller så fjantar hon, och pratar med flaskan och ska bita och suga på allt annat förutom nappen. Även tar bort den, nästintill hela tiden - skön tjej


Allt jag skriver om här, är ju nästan bara om henne, har jag märkt. Men men, vad gör det hon är ju allt för mig så då delar jag mer än gärna med mig utav min glädje och hennes vardag också. Är helt inne i twilight böckerna också, på tal om Theresa - hahah.. Går ju inte att sluta läsa dom, har trean på tur nu som jag börjar med imorgon! Det blir as bra det, kan jag ju säga.


Spenderar alla mina dagar, eller det var väl till att överdriva men - nästan, alla mina dagar med Beatriiice, är  det också ska ni veta. Tänk så man kan skratta, även allt knas händer hela tiden. Man blir utlåst, så man får ringa efter syster så hon får åka hit och komma och släppa in oss - så kan det gå när handtag går sönder. Det här hände dock för ett tag sedan men, det är ändå lika roligt i tankarna. Panikslagen, var vi allt men det är lätt att skratta bort det då och nu.


Nä, har bara massa tankar som for omkring i skallen nu så jag lägger ner för tillfället så ni slipper bli drabbade, just nu i alla fall  


OCH JAG FÅR ÄVEN DAMP PÅ DEN HÄR JÄVLA BLOGGSAKEN, SKIT HELVETE JÄMT NÄR MAN SKA LADDA UPP BILDER!!!!!!!!!!! puss.


   

Ovido - Quiz & Flashcards