Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Frida Skoglund - 14 februari 2011 10:22

Mmmh, har förmodligen knutar (vilket jag hoppas på) i hela vänster axel och ner till armbågen, hela höger sida i ryggen + det bränner och gör ont i min höft på vänster. Fy satan, och jag blir ap trött i armen av att bara skriva lite lite på datorn. Men farfar ska komma sen, så då ska han får massera mig för han är verkligen grym på det! Så får vi se, om det bara är knutar eller om det blir värre .


Theresa har inte sovit så bra, hon har gallskrikit som sjutton sen klockan sex imorse. Så somnade hon, så ringde farfar och jag vart vungen att ha mobilen på med ljud så jag hörde och lillfia blev super rädd och skrek allt hon hade igen. Vaknade av hennes skrik, och inte sjävla telefonen. Bra gjort Frida.


Så idag är det en sån där skit kass dag, som man nästan alltied får spendera ensam! Skit roligt det med, men får fira den med min lill flicka och mormor kommer förbi. Är ju som sagt lite lätt handdikappad så tycker det är läskigt att bära runt på Theresa pga det, så hon skulle komma och hjälpa till! Hon har ju ingen att "fira" med heller, så vi kan väl slå våra sinnen ihop! Tror Angelica skulle kika upp med och säga hej, men förvånar mig inte om hon som jag glömde bort att det var alla hjärtans dag idag. Så då ska hon väl vara med sin pojke och äta med honom istället.


Nu ska jag väl vänta på att min älskling ska vakna, vill kramas och pussas med henne!


 

Ovido - Quiz & Flashcards