Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Frida Skoglund - 6 juli 2010 19:26

Vaknade runt 12.00 och gjorde frukost sen diskade jag det som låg och väntade på att bli diskat. Sedan gjorde jag mig klar för en utedag med Elin i Farsta, hon kom runt halv fyra tiden så vi for iväg och Sara mötte upp oss där. Blev till att käka lite mat, fy fan för burger king åt absolut ingenting - slöseri med pengar som faaaan! 


Men min ilska försvann fort då jag köpte två par byxor åt lill tjejen, ja jag har inte så mycket pengar för tillfället så jag handlar lite åt gången sen vet jag ju inte till hundra om det är en liten flicka. Men men, det inhandlades i alla fall och det är det första jag handlat sen jag kom fram hit. 


Ikväll ska kusin Elin sover över här ikväll då pappa jobbar natt igen, som sagt. Har köpt lite smått och gått och jag ska snart göra lite mat då jag inte åt något tidigare och båda två är ju ändå hungriga så. 


Jätte tråkigt inlägg, men det skiter jag i!  


   

Ovido - Quiz & Flashcards