Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Frida Skoglund - 22 juli 2010 18:45

Jag kan inte tugga på något med höger sida, tanden där längst in gör ont som satans! Självklart är det mestadels den sidan jag också brukar äta med, sist jag var hos tandläkaren så såg hon inget fel. Kanske ska tillbaka dit fort som bara den och kolla om det är något knas!


Var även och kollade på lägenhet idag, stor för att vara en etta tyckte jag. Kändes inte som att man var i en etta heller för den delen. Men det är ju jag som är Frida, så det säger ett och annat - får nog inte lägenheten...


  

Av Frida Skoglund - 22 juli 2010 14:53

Jag är ju helt jäkla omöjlig, jag är så less på mig själv! Har ont konstant i magen hela tiden, och speciellt nere i ryggen och i sidorna. Det gör till och med förbannat ont nu för tiden när min älskade lillan sparkar - men den smärtan är något underbart, så klart! Men jag får snart panik, jag kan inte göra något alls. Vad jag än gör så får jag så ont, jag försöker röra på mig och hålla igång - men det går inte!!. Helt seriöst, det går verkligen inte. Vad ska jag göra!?


Och igår, så smart som jag är! Jag skulle härma lillebror, när han stod och viftade på rumpan, putade och slog sig på rumpen. Så när jag slog mig själv på rumpan, jag trodde att jag skulle dö. Det gjorde så förbannat ont att jag knappt kunde stå, fy fan säger jag bara! På vänster sida fick jag värk enda ner till fotknölen, jag kunde inte stödja mig på det benet och när jag skulle försöka så ville jag bara lägga mig ner och stor böla.


Nä ush, nu får jag för fan skärpa mig och ta mig i kragen och bita ihop! Så sjukt jobbigt att ha ont både psykist och fysiskt, panikslagen helt enkelt. Men det går över som allt annat, så småning om - så varför inte låta det börja idag..


Tack också, för allt folk som ställer upp och står kvar vid min sida och för dessa kommentarer.


  

Ovido - Quiz & Flashcards