Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Frida Skoglund - 7 juli 2010 22:33

Sitter hemma hos Elin och ska alldeles strax kolla på film. Jädrans vad vi kommer att skratta, har gått och skaffat mig humor sen jag blev gravid faktiskt..


Var ju och kollade på lillan idag och nu är det 100% att det är en liten flicka, så mysigt så. Allt såg skit bra ut också, hon vägde 900 g men det var normalt. Vet inte om jag ska lägga upp någon bild än, dröjer nog tills jag kommer hem till Bollnäs i så fall, men vi får väl se om jag delar med mig lite av min guldklimp. Fick höra hennes hjärta också som låg på 152/minuten, toppen! Hon var inte lika sprallig nu som sist, men hon kunde då allt. Låg och höll i sin tå flera gånger, hur sött som helst. Lika när hon låg och fipplade med händera, ja jag var helt borta under tiden jag såg henne & helt varm i kroppen.


Jag var så inne i att kika på liten så jag förstod nästan inte ett enda ord vad hon som gjorde ultraljudet sa, hon kan bara engelska. Jag blev till och med så borta att jag själv inte ens kunde prata engelska? Haha, men liten mår bra och det är det viktigaste.


  

Ovido - Quiz & Flashcards