Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Frida Skoglund - 20 juli 2010 13:57

Då satt man hemma igen, framför denna data.. Hittade i alla fall lite mer än bara sängkläder, köpte mig även en sprillans ny säng! Härligt, den var även hur jäkla bekväm som helst också. Synd bara att dom inte hade samma kuddar i butiken som ligger på sängarna - skit grejer 


Idag fyller mormor år, 66 tror jag om jag hörde de rätta siffrorna. Så ska fira henne en sväng, hon bor ju bara ovanpå men ändå! Sen blir det bara mys pys hela kvällen, me like! 


  

Av Frida Skoglund - 20 juli 2010 10:42

Känner mig hur trött och seg som helst idag, vet inte vad jag kan gör åt den saken heller!.. Jag kunde inte somna i natt, bebbe låg och sparka och var galet fram mot ett - halv två. Sen imorse vaknade jag igen av en galen bebbe som vägrade sluta sprattla och ha sig, så ja - jag är skit jäkla trött. 


Ska snart trycka i mig frukost sen ringa farmor & farfar igen, så vi kan åka och handla dessa sängkläder. 


Får se om det dyker upp fler inlägg senare, har fullt upp hela dagen - men man vet aldrig! 


  

Ovido - Quiz & Flashcards