Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Frida Skoglund - 15 juli 2010 16:12


Gick rätt bra hos barnmorskan idag, hade lite lågt blodtryck bara men annars så såg allting bra ut. Fick massor med papper också, ett som ska till Philip så får försöka ordna det på något hörn. Men hon låg fortfarande innaför den där kurvan, på den övre delen har jag för mig. Hon växer bra och allt, min prinsessa har det toppen!
Fick den där onda smärtan idag också, man glömmer verkligen bort att andas vid dom tillfällena. Men det var nog bara lill fian som låg och tryckte sa Kicki, så vi får hoppas på det bästa!
När vi skulle lyssna på min älskades hjärta så lekte hon kurragömma med oss också sa Kicki, för hjärtljudet försvann lite titt som tätt och hon sparkade, rörde sig och massor huller om buller! Min lilla gofis, gud så jag längtar efter dig mitt lilla hjärta. Men tillslut så gav hon med sig i alla fall, så vi fick lyssna och båda två log som galningar. 
Jag trivs verkligen med min barnmorska, hon säger massa tok och är allmänt rolig och trevlig. Det beror väl kanske på hur man själv är som person också, och vilken sorts personlighet hos annat folk man tycker om och trivs med. Hon får en alltid att lugna ner sig och tänka positivt, med sina ord och komplimanger. Jag har jätte lätt för att öppna mig för henne också, vilket känns toppen! 
Vikt: 68kg.
Blodtryck: 95/50.
Blodsocker: 5.1
Blodvärde: 114.
Hjärtljud: 145.
Längd på livmoder: 29 cm.

Gick rätt bra hos barnmorskan idag, hade lite lågt blodtryck bara men annars så såg allting bra ut. Fick massor med papper också, ett som ska till Philip så får försöka ordna det på något hörn. Men hon låg fortfarande innaför den där kurvan, på den övre delen har jag för mig. Hon växer bra och allt, min prinsessa har det toppen!
Fick den där onda smärtan idag också, man glömmer verkligen bort att andas vid dom tillfällena. Men det var nog bara lill fian som låg och tryckte sa Kicki, så vi får hoppas på det bästa!


När vi skulle lyssna på min älskades hjärta så lekte hon kurragömma med oss också sa Kicki, för hjärtljudet försvann lite titt som tätt och hon sparkade, rörde sig och massor huller om buller! Min lilla gofis, gud så jag längtar efter dig mitt lilla hjärta. Men tillslut så gav hon med sig i alla fall, så vi fick lyssna och båda två log som galningar. 


Jag trivs verkligen med min barnmorska, hon säger massa tok och är allmänt rolig och trevlig. Det beror väl kanske på hur man själv är som person också, och vilken sorts personlighet hos annat folk man tycker om och trivs med. Hon får en alltid att lugna ner sig och tänka positivt, med sina ord och komplimanger. Jag har jätte lätt för att öppna mig för henne också, vilket känns toppen! 


Vikt: 68kg.

Blodtryck: 95/50.

Blodsocker: 5.1.

Blodvärde: 114.

Hjärtljud: 145.

Längd på livmoder: 29 cm.


  


Ovido - Quiz & Flashcards