Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Frida Skoglund - 12 juli 2010 20:17

Nu ska ni allt få ett super bra tips på en super bra blogg. En riktigt underbar tjej som har bf två dagar före mig som har kommit mig väldigt nära. En riktig äkta vän som man alltid kan lita på, på alla sätt som alltid finns till och ställer upp. Det är mer än bara graviditeten som vi har gemensamt också. Men jag tycker ni allt ska ta er tid att ta er in på hennes blogg, för jag lovar och svär på att ni absolut inte kommer att ångra er en enda sekund och fast kommer ni absolut att bli! Kommentarer, ja det är denna stjärna absolut värd!!

Hon skriver mycket intressant och om livet i väntan på hennes son Kewin. Det är verkligen super spännande att läsa, jag själv sitter och kikar in titt som tätt för att se om något nytt dykt upp!

Så klicka er in, nu på en gång! Bella  


 

Av Frida Skoglund - 12 juli 2010 16:42

Jag har ju absolut ingenting att göra om dagarna längre. Jag har slutat läsa bloggar, jag läser nog bara en enda blogg nu för tiden och knappt det. Jag har inte lusten längre, jag som andra kanske inte skriver något så intressant att läsa om.

Min idé om headern försvann lite lätt så den blev inte heller som jag hade tänkt mig att den skulle se ut igår. Sådant är så typiskt, men men det är en ny just för tillfället i alla fall.

Ne jag orkar inte blogga mer, inte idag. Jag har tappat lusten till att blogga, fy bubblan.


 

Ovido - Quiz & Flashcards