Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Frida Skoglund - 9 juli 2010 23:08

Har precis ätit upp maten och mätt som tusan blev vi båda två. Blev potatisbullar och en super god sallad dock med lite för mycket lök.. Men det gick i trots allt, efter att ha pillat bort mestadels utav löken. Ska väl försöka ta tag i disken så småning om, när orken kommit tillbaka då vill säga.


Ska kolla på film ikväll, var tydligen något bra på femman men vi har då alltid en extra att kika på utifall vi skulle ångra oss. Det är rätt vanligt att jag och Elin gör det, sist kollade vi klart på en film av flera för att vi började kolla och sedan bytte vi.


Nej nu ska jag ta och duka av bordet och ställa in salladen i kylskåpet, kanske fixa fram lite gotta men det är nog ingenting som kommer ner i magen för tillfället ändå!..


  

Av Frida Skoglund - 9 juli 2010 20:40

Som jag skrev tidigare så jobbar pappa kväll och Elin har nyss kommit så vi ska snart springa iväg och handla mat för det finns inget till ris eller sånt där hemma. Hon stannar nog kvar här och får väl se vad som hittas på! 


Blev inga bilder på lillan idag, har världens beslutångest på om jag ska lägga upp någon eller inte. Om jag ska göra det så blir det nog på söndag då jag går in i en ny vecka, hör ju till lite också så. 


Nä nu ska vi dricka upp kaffet och sedan rusa iväg. Ha en trevlans kväll!


  

Av Frida Skoglund - 9 juli 2010 12:01

Trött som tusan och hostar hela tiden känns det som. Jobbigt är det, men det spelar väl inte sån stor roll då det verkar lägga sig ner och inte längre är någon dryg hosta. 


Pappa jobbar kväll idag så Elin ska förmodligen komma och hålla mig sällskap, om hon stannar kvar eller inte vet jag inte ännu men det är väl sånt som märks. Ska försöka ta mig iväg och handla också men jag hittar inte till någon affär så det kan ju bli lite kaos, men men vi får väl se. Vet inte hur jag ska lyckas ta mig hem med kassarna med tanke på att min rygg har blivit så dryg av sig så om jag bär minsta lilla tungt så får jag en för jäkla värk hela dagen sen.. 


Ska nog kanske ändå lägga upp bilder senare idag på liten, känns som att det var så längesen jag la ut något om henne här på bloggen. Dels att jag inte har något att skriva om annars & känns tråkigt osv. Men men, vi får väl se om det dyker upp och när!


  

Ovido - Quiz & Flashcards