Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Frida Skoglund - 8 juli 2010 17:16

Sitter hemma hos pappa nu och försöker hitta orken så jag orkar diska och göra mat. Maten kommer säkert smaka usch eftersom jag alltid ska stressa mig igenom det, så typiskt så får väl ta det lilla lugna den här gången då.


Jag vill aldrig sätta min fot i Bollnäs igen känner jag, det ska vara något väldigt speciellt då i så fall. Jag är så trött på att vara där, på folk som bara snackar skit och ska ha sig och bara dömer andra hela tiden. Visst är inte alla så, men det finns gott om dom. Så jag tänker så fort som bara den ta mitt pick och pack och flytta där ifrån, yes me like. Dubbelmoraler så det skriker om det också.


Blev visst kvar i Stockholm lite längre än vad det var sagt, men det skadar väl ingen antar jag. Har knappt några pengar kvar så jag kan inte göra något här heller, är så sugen på att köpa ett par nya skor men jag vet inte. Mina skor är ju hel knäpp och får ont som tusan i hälarna av att gå i fem minuter.


Men nu måste jag ta tag i annat, ciao.


  

Ovido - Quiz & Flashcards