Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Frida Skoglund - 10 juli 2010 15:12

Sitter hemma hos pappa med Elin och vi ska snart göra oss klar, så fort värken släpper. Fick skit ont i magen och i ryggen så jag orkade knappt stå upp, super jobbigt och nu känner jag att det knappt hjälper att sitta heller. Visst, då släpper värken i magen men inte i ryggen. Hur drygt som helst nu när man är på hugget att ta bussen eller något någonstans så man kan få ner en fika eller så, kanske kolla runt lite i affärer. Men det blir inte under en längre tid då jag inte har några passande skor & då rygg och mage alltid säger ifrån efter ett litet tag..


Känner mig annars väldigt seg idag också som vanligt och det är skit varmt ute, fy fan för värme. Det kan aldrig vara lagomt varmt ute, nej det ska antingen vara piss kallt eller super varmt. Jäkla skit, spelar ingen roll om man är ute eller inne det är lika varmt ändå. Men solen är inte framme i alla fall, hade den varit det så hade det väl varit betydligt mycket varmare..


  

Ovido - Quiz & Flashcards