Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Frida Skoglund - 28 juli 2010 18:59

Den stuttar i över allt, i precis allting. Jag lyckas slå upp kylskåp så jag får kanten i magen, jag lyckas gå in i kanterna på plåtar som man lägger in i ugnen. Varje gång jag ska ut något ut kylskåpet, slår det i i magen? Jag går in i kanterna på byrå och jag lyckas med precis allt. Den stuttar i nästan allting, jag kanske inte är van att gå runt och klumsa med en gigantisk mage.. Man glömmer ju bort att den är där samtidigt som man inte gör det, jag går ju inte i alla bord och när jag sätter mig ner så slår den nästan alltid i bordet.


Jag snubbar nästan hela tiden och för någon vecka sen höll jag på att ramla ner för trappen, vad fan är detta? Hur kan jag ha blivit så jäkla otroligt cp klantig? Stackars unge, hon lär ju få en chock varje gång. Idag flög jag upp för att det satt en geting på ryggen min, och då jäklar vad hon sprattlade till. Lika när det kurrade till i magen i helgen, då sprattlade hon också till. Hon lär ju inte vara rädd för mycket sen..

Av Frida Skoglund - 28 juli 2010 11:28

Är så jäkla seg så jag vet inte vad jag ska göra. Har sprungit upp och ner hela natten tror jag, inte sovit nå vidare alls. Vaknade och fick skit jävla ont i magen direkt sen har det hållt i gång sen dess, det bästa med det hela är att den inte blir lika stel varje gång idag. Men ibland så, då kan det då visst bli så. Men men, det är ingen fara än så länge och det är ju tur! 


Väntar på att mamma ska komma hem från ica så jag kan äta något snart, har inte hunnit med det heller då det inte fanns något som såg gott ut att smaska i sig. Jo då, kräsen kan man då också vara ibland - men men.. 


Just ja, haha.. Imorse vaknade jag av att det surrade och att jag låg och viftade med armarna i sömnen för att få bort det surrande som flög runt omkring mitt huvud, men kan säga att jag slutade ganska fort då jag slog upp ögonen och såg att det var en geting ovanför mitt huvud. Kände inte för att bli stucken så här på morgonen, känner inte alls för att bli stucken överhuvudtaget.. Men dom vill verkligen åt mig den här sommaren, springer för livet så fort som kommer typ. Eller ja, springer och springer - jag kan inte springa när jag är på tjocken. Men jag går då lite snabbare i alla fall, men flyga upp från stolen går då hur bra som helst! Lika igår flög det in en geting som tydligen skulle åt min juice, jag fick ligga under täcket hur länge som helst och höll på att svimma för det var så jäklarns varmt! Gaaah, måste getingar finnas? 


Grannen har eller hade ett getingbo i sin buske, men dom var här idag och tog bort boet så vem vet nu kanske det inte är lika mycket getingar som vill åt mig längre?  


   

Ovido - Quiz & Flashcards