Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Den här jäkla magen alltså...

Av Frida Skoglund - 28 juli 2010 18:59

Den stuttar i över allt, i precis allting. Jag lyckas slå upp kylskåp så jag får kanten i magen, jag lyckas gå in i kanterna på plåtar som man lägger in i ugnen. Varje gång jag ska ut något ut kylskåpet, slår det i i magen? Jag går in i kanterna på byrå och jag lyckas med precis allt. Den stuttar i nästan allting, jag kanske inte är van att gå runt och klumsa med en gigantisk mage.. Man glömmer ju bort att den är där samtidigt som man inte gör det, jag går ju inte i alla bord och när jag sätter mig ner så slår den nästan alltid i bordet.


Jag snubbar nästan hela tiden och för någon vecka sen höll jag på att ramla ner för trappen, vad fan är detta? Hur kan jag ha blivit så jäkla otroligt cp klantig? Stackars unge, hon lär ju få en chock varje gång. Idag flög jag upp för att det satt en geting på ryggen min, och då jäklar vad hon sprattlade till. Lika när det kurrade till i magen i helgen, då sprattlade hon också till. Hon lär ju inte vara rädd för mycket sen..

 
 
Beatrice

Beatrice

28 juli 2010 19:11

Haha! Jag minns det där med att man känner sig som en flodhäst och magen stuttar i precis allt. ;) Men snart är den borta :)

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

 
Beatrice

Beatrice

28 juli 2010 19:18

Jag tror inte att du är kräsen heller. Vela bara ge dig ett tips. Men du kanske måste bo i en skit liten skit sunkig och ful lägenhet till en början, eller bo hemma. Det är ju upp till dig. Vi bodde i Lilltjära som våran första "lägenhet", där hade vi inte ens värme, det var hål i taket i sovrummet, balkongen föll ihop när man stod på den osv osv... Ta bara något, oavsett om det är förlitet, för fult eller vad det är, jag tror det vore bäst om du kom till eget såfort som möjligt, oavsett vad det är för skit. Men klarar du att bo hemma med liten så gör det istället, det här är ju bara min åsikt för jag skulle aldrig klarat att bo med min morsa. :P Som sagt, jag hoppas det löser sig iallafall!

http://diaryofmylife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards