Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Frida Skoglund - 1 juli 2010 17:31

Är så otroligt seg idag då jag nästan inte har sovit något i natt. Har nog vaknat en gång i halvtimmen, ångest skulle jag tippa på. Blir nog en tidig kväll i natt så jag kommer upp i tid imorgon, ska var hos barnmorskan på em.. Ska även leta reda på min kalender som gått och gömt sig, är den borta kommer jag seriöst börja gråta för det är där i alla ultraljudsbilder ligger..

Jag har ingen ork i kroppen idag heller, tror jag inte att min lilla guldklimp har heller med tanke på hur lugn och stillsam hon varit idag. Det har ju självklart varit livat, men inte mer än vanligt och inte heller som vanligt. Men det där är ju olika från dag till dag det där också iofs!

Känner att jag inte har sånt stort bloggintresse när jag känner att det bara växer negativitet inom mig, samt en del lycka & positivitet. Det negativa är väl att jag känner att jag inte har behov till att träffa någon, nej jag har ingen lust & ork.. Kanske är för att jag gjort ett och annat som inte är det rätta eller hur jag ska uttrycka mig, det finns då allt en människa jag kan göra ett och annat för och med.. Fast det kanske inte är så roligt att vara med folk då heller när man inte har ork till något, när man inte är på det bästa humöret heller för den delen.

Orkar inte blogga mer, jag kanske gör det ikväll eller sen.. Funderar på att lägga ner skiten.


 

Ovido - Quiz & Flashcards