Min vardag & mycket mer.

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Ge mig ork..

Av Frida Skoglund - 1 juli 2010 17:31

Är så otroligt seg idag då jag nästan inte har sovit något i natt. Har nog vaknat en gång i halvtimmen, ångest skulle jag tippa på. Blir nog en tidig kväll i natt så jag kommer upp i tid imorgon, ska var hos barnmorskan på em.. Ska även leta reda på min kalender som gått och gömt sig, är den borta kommer jag seriöst börja gråta för det är där i alla ultraljudsbilder ligger..

Jag har ingen ork i kroppen idag heller, tror jag inte att min lilla guldklimp har heller med tanke på hur lugn och stillsam hon varit idag. Det har ju självklart varit livat, men inte mer än vanligt och inte heller som vanligt. Men det där är ju olika från dag till dag det där också iofs!

Känner att jag inte har sånt stort bloggintresse när jag känner att det bara växer negativitet inom mig, samt en del lycka & positivitet. Det negativa är väl att jag känner att jag inte har behov till att träffa någon, nej jag har ingen lust & ork.. Kanske är för att jag gjort ett och annat som inte är det rätta eller hur jag ska uttrycka mig, det finns då allt en människa jag kan göra ett och annat för och med.. Fast det kanske inte är så roligt att vara med folk då heller när man inte har ork till något, när man inte är på det bästa humöret heller för den delen.

Orkar inte blogga mer, jag kanske gör det ikväll eller sen.. Funderar på att lägga ner skiten.


 

 
 
Råttan

Råttan

1 juli 2010 20:54

Fin blogg:)

http://sabinahellberg.bloggplatsen.se

 
PinkyC

PinkyC

1 juli 2010 23:45

Hoppas allting går bra även förlossningen, tänkte ta och skriva ett inlägg i min blogg om min förlossning så du kan gärna gå in dit och kika om du blir intresserad, bara och kolla då och då så ser du när jag lägger in ett :) önskar dig all lycka till och stå på dig folk har så mycket fördommar om unga gravida mammor så bara hålla huvudet högt och låta dom snacka du vet själv att du kommer säkert bli en super mamma :) mvh carro

http://pinkyc.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sanna

2 juli 2010 11:26

Du får inte lägga ner bloggen ju:( Den är jättebra och jag läser varje dag!
Hoppas att du mår bättre sen:)

 
Emelie

Emelie

2 augusti 2010 17:20

Grattis :) Jag var precis 17 år fyllda när jag fick min lilla flicka. Hoppas att allt kommer att gå bra. Om man få fråga, hur vet du att det är en flicka i lilla magen?? :)

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Skoglund - 5 juli 2011 16:25

Man glömmer totalt bort att man har en blogg när man har en liten att passa upp! Men nu slog det mig, nu när det pågår massa saker och lilltjejen lärt sig ännu mer. Så det finns mer att skriva! Theresa blir snart nio månader, den 12e och då är bara...

Av Frida Skoglund - 22 maj 2011 10:21


Ja jag tänkte bara kika in här och skriva lite om min vän, bästa dessutom - beatrice åbom. Eftersom att jag har tappat min röst och inte kan säga detta till henne, så hon hör precis varje ord så tänker jag nämligen skriva det här och dela det med fle...

Av Frida Skoglund - 14 maj 2011 12:04


Ja vad ska man börja med då? Åkte till Angelica i tisdags och kom hem i torsdags, gick super bra att vara där borta. Bara det att Theresa hade väldigt mycket att riva i, aj aj! . Så i fredags var vi till Bea en sväng, ca en timme. Sedan gick vi till ...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 20:31


Som jag sa tidigare om att jag trodde att hon höll på att få en till tand, det var så rätt. När hon kom hem från Söderhamn så var det en till som tittat upp! Och jag skrev ju vad hon lärt sig, japp hon kan även numera stå UTAN stöd! Hon försöker gå o...

Av Frida Skoglund - 8 maj 2011 17:13

Igår var det dop, och det gick hur bra som helst men det var verkligen super pirrigt att stå där framme inför allt folk och speciellt de man aldrig träffat på förut. Men alla var så trevliga osv. så det släppte väldigt fort! Har inte fått bilderna än...

Ovido - Quiz & Flashcards