Min vardag & mycket mer.

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Frida Skoglund - 27 juli 2010 22:39

Har haft sammandragningar hela dagen och det har blivit lite värre nu mot kvällen. Men det är ju ändå aldrig något när man åker in, och jag vägrar åka fram och tillbaka ännu en gång. Nix, jag tänker vänta och se om dom avtar som dom faktiskt kan göra. Men blir det värre så får jag väl ta och ringa dom, men än så länge så klarar jag i alla fall av smärtan.. 


Det blev lite bättre med mitt humör nu mot kvällen och det tackar jag så glatt över. Hoppas bara att det kan den här gången få hålla i sig då och att morgondagen blir så som det är sagt. Skulle verkligen behövas och jag ser framemot det och håller tummarna för att det ska bli som det är sagt. Men vad som helst kan ju hända under kvällen/natten, men att hålla tummarna är aldrig något problem.. 


Ska snart gå och lägga mig också tror jag för det känns som att ögonen bara hänger på mig. Men känns jätte skumt om man ska lägga sig före sin fyra åriga lillebror? Haha, nä men vi får väl se. Det är så jobbigt att ligga i sängen och glo i taket när man bara är halvtrött, har fått sprungit på toa tre gånger varje kväll nu de senaste två dagarna för att jag inte varit tillräckligt trött så och det är jobbigt, för så fort jag reser mig upp så gör det så förbannat jävla ont och det känns som att man ska tuppa av..


  

Av Frida Skoglund - 27 juli 2010 17:17

Någon lägenhet lär jag ju aldrig få i alla fall, är ju en sak som är säker. Lägger ner energin på att klicka på "visa intresse" när jag ändå blir lika sur och grinig varje gång någon annan får lägenheten. Funny for you, skit grejer. Känns som att alla andra kan få en lägenhet så lätt så, bara att dom knäpper med fingrarna så har dom ett nytt ställe att förflytta sig till. Men när det kommer till lilla mig, nej då är det omöjligt.


Jag är så less också på att få allting att fungera, på att försöka på allting att fungera. Jag är så irriterad på att allting alltid ska få gå före mig vad det än gäller, och mycket mer. Jag är också skit jäkla less på att jag alltid får höra av mig till människor över allt och fråga om man ska göra något och så vidare, sen när dagen är kommen nej då blir det andra planer. 


Ska sitta hemma ensam hela livet jag istället, lika bäst det.


  

Ovido - Quiz & Flashcards